Eyluls_mom ben yüksek tansiyon nedeniyle kardiyolojiye gitmiştim. Ultrason gibi bir cihazla kalbime baktı doktor. Gebeliğe bağlı kalp kapakcigimda kan kaçağı cikti. Gebelikte kalp hem anne hem bebeğe yetmek için daha çok kan pompalıyor ve büyüyormus. Bu büyüme sonucunda bazen kapak yerine tam oturmuyor ve kan kaçağı olabiliyormus. Ara ara çarpıntı yapıyor bu durum bende. Sizin carpintinizin nedeni başka bir şey de olabilir tabi. Bir ilaç, tedavi vs. Vermedi doktor. Tamamen gebeliğe bağlı, doğum yapınca geçecek dedi.