Niyan_mee 18. Haftadan sonra da yapılıyor ama bazı gebelik rahatsızlıkları 20. Haftadan sonra başlıyormuş. Mesela gebeliğe bağlı yüksek tansiyon gibi. O yüzden benim doktoru. 20den sonra gitmemi önerdi. Hem bebek de büyümüş olduğu için renkli görüntüde de yüzü daha net belli oluyor.