ELECTROLUX EW7H458ST kullanıyorum. Çamaşır makinem de electrolux olduğu için tercih ettim ve iyi bir marka. Tabii ben ekim ya da kasım ayıydı aldığımda yarı fiyatıydı şimdi baya arttı. Faturaya yansıması da hiç yok. Hele son gelen zamlarda korkuyordum bir süre kullanmasam mı dedim ama faturayı görünce fark etmediğini anladım.