Bir kızım var
İkinçiye hamileyim, çok kız olmasını istedim , hiç erkek annesi olarak kendimi görmüyorum eşimde kız çocuklarını çok sever
Ve çok şükür bir kızım daha olucak. Aileler baştan erkek olcak felan dediler , ben kız olcak diyince tepkileri böyleydi :
,,Aaa ,olsun birdakine’’
Yani sanki 3 yapsam erkek için mi yapcam? Asla.
Allahım hakkımızda en hayırlısı neyse onu veriyor. Bence şükretmek gerekiyor . O cevre baskısından acilen kurtulun gereken cevapları verin