Papatyamm1 Merhaba kızlar ben şimdi sağlık ocağından geldim tansiyonum biraz yüksek çıktı sınırda dedi. Benim gibi olan var mı yüksek olursa ne oluyo.
okuyor Papatyamm1 gebelikte yüksek tansiyon tehlikeli. 14 olur ve geçerse acile gidin. Çünkü tansiyon bebeğin beslenme damarlarına zarar veriyor. Benim 20. Haftadan sonra gebelik tansiyonum çıktı. Tansiyon ilacı kullanıyorum. İlk etapta tansiyon yükselmemesi için tamamen tuzsuz beslenmemi söylemişti doktorum. Hala tamamen tuzsuz besleniyorum. Paketli gıdalar da tuz olduğu için tüketmiyorum. Günlük sabah ve akşam tansiyon ölçümü yapıyorum.
-PembePapatyam- Papatyamm1 benmde 13.6 çıktı yüksek dediler kendi doktoruma gittim çokta yüksek değil yine bakalım dedi ordada 9.6 çıktı 😂 doktorumda sorun yok dedi.
Papatyamm1 -PembePapatyam- yürüyerek gitmiştim biraz nefes nefese idim acaba ondanmı yüksek çıktı? İnşallah benim de normal çıkar
Tulayyy- Arkadaslar yuksek tansıyon genelıkte sıkıntı bı ornegı benm persembe gnu allah nasıp ederse doguma alıncm😔 36. Haftamda oluyorm ama bebegım gekısmıyor tansyondn dokayı 32 haftaya uyumlu kalfı ıhmal etmeyn olurmu bana fua edn saglıkla alayım kucgma