Ipekkarakus0 Arkadaşlar perşembe günü şeker yükleme testi yaptıracağım inşallah fiyat aralığı nedir acaba yaptıranlar varsa
okuyor Ipekkarakus0 özel klinikte 150 TL vermistim. Ama hastaneler daha ucuzmuş. Sağlık ocakları da ücretsiz yapıyormuş, sadece eczaneden içeceği aliyormussun.
Ipekkarakus0 okuyor aaa sağlık ocağında olduğunu bilmiyordum kendi gittiğim hastanede yapılacak galiba bi arkadaş 400 dedi de şaşırdım bende
okuyor Ipekkarakus0 evet kuzenim sağlık ocağında yaptırdı. Burda da sağlık ocağında yaptiranlari okudum.