Kızlar ben reglken hamile olduğumu öğrendim karnım çok şişti göğüslerim büyümeye başladı sol kasıgımda ağrı vardı ve bacaklarıma vuruyordu adetim biter diye beklerken sonrasında leke leke gelmeye başladı ama sonrasında düşük yaptım 2inci hamilelikte de böyle bir durum yaşarmıyım ?