Iremarc 10+6 haftalığım kanama ile hastaneye gittik kalp atışı var fakat plesenta rahım ağzının orada ve kan sızıntısı var dedi iğne ve hap verdi sizler böyle bir durum yaşadınız mı?
dilaraulusoy Iremarc canım 11. Haftamda öyleydim kanamam oldu ilaçlarla durduruldu. Sonra bir hafta hiç ayaklanmadım yattım 12. Haftamda yukarıya yerleşmişti plesanta yani o durum genelde bebek büyüdükçe düzeliyor korkma :)
dilaraulusoy Iremarc haklısın bak beni dinle benimde gebeliğim riskli serklajlıyım. Yatıyorum sadece ve 4 lt ye yakın su içiyorum bol bol dinlen doktorun verdiği ilaçları aksatma hiç ve sakın olmaya çalış.