zeysena_ 5 günlük bebeğim var emdiriyorum. Göğüs uclarım çok acıyor. Yara oldu biraz. Ne yapmam lazım yardımcı olun
Almisinkardesi zeysena_ eğer kanıyorsa silikon göğüs ucu ile emzirebilirsiniz ama bebek ona alışırsa sonradan göğsünüzü tutmayabilir hep onla emmek isteyebilir . Lansinoh krem iyi gelir
Estrella zeysena_ canım ayva çekirdeğini gece az suda bırakıyorsun jel haline sürüyorsun bri şey kalmıyormuş
nursdgn zeysena_ göğüs kalkanı kullanabilirsiniz krem sürüp lansinoh kullanmıstım. Gümüş kapak varsa eğer onu öneririm. Yani onun sayesinde açıkçası acısız atlattım bu alışma evresini. Doğumdan 1-2 hafta önce de kullanıyodum gümüş kapağı ve kremi
zeysena_ nursdgn çok kötü acıyor ya Sırf acısı yüzünden emzirmek istemiyorum ama. Zorda olsa emziriyorum mecbur
axl1r nursdgn kremin gümüş kalkana zarar verdiğini söylüyorlar da. İkisini birlikte dönüşümlü nasıl kullandınız? Kremi temizleyerek mi?
nursdgn zeysena_ ilk İlk zamanlar çok normal ben erkenden başlamama rağmen yine acıyorfu yara olmadı çok şükür ama sonuçta vücudun alışkın olmadığı bir durum bir zaman sonra geçiyor sakın vazgeçmeyin emzirmekten bir de kendi sütünüzü sürebilirsiniz sürekli
nursdgn axl1r krem sürdüğüm zaman göğüs kalkanı taktım,birkaç saat sonra temizleyip gümüş kapak. Gümüş kapağıda emzirmeden emzirmeye çıkartıyordum çok iyi geliyordu o sayede simdi 2.5aylık bebeğim hiçbir sey kullanmıyorum. Arada kremi sürüyorum