Begumaydinyilmaz 40 ve uzeri 4 sancim çıktı doktor sancin çıkmış acikliga bakalim dedi açıklık yoktu suyun veya kanaman olursa gelirsin yada agrin cogalirsa dedi boyle olup ne kadar sure icinde dogumunuz başlamıştı
BesteKc Begumaydinyilmaz benim de 2-3 kere 50 lerde çıkmıştı ama 70 ve üzeri olmazsa dikkate almayız demişti. Belki de senin durumun farklıdır bilemedim şimdi. Benim o sancılardan sonra 3-4 hafta geçti hala doşum belirtim yok