miranbeyinmothersi Kızlar bebeğime wee den 0-6 aylık emzik aldım ama çok büyük geldi . Aşırı emmek istediği için çok ağlıyor dışarda veya memeden bırakınca. Bana küçük bir emzik önerisinde bulunurmısunız
okuyor miranbeyinmothersi ben çevremin önerisi ile Philips avent aldım. Ama bebeğim dogmadigi için henüz kullanmadım.
Elif5561 miranbeyinmothersi canım benim arkadaşımın bebeği doğduğu günden beri philips avent ultra air kullanıyor çok rahat tutmuş bebeği.