Gncmum Merhaba kızlar anadolu hastanesi dafiye hanıma giden var mı acaba ne füşünüyosunuz hastane hakkında ben çok memnunım doktorum daha önce orada doğum yapan var mı
ozdenarda Gncmum ben biraz doktorunuzun sinirli asabi bi bayan oldugunu duymustm ama hastaneyi bende cok seviyorum murat boylu biraktgi icin degstrmek zorunda kaldm