kelebekgelsin EVDE ÖYLE ELİMDE KALAN OVULASYON TESTİ VARDI , yarın adet günüm yapayım dedim kop koyu çıktı hatta t cizgisi daha koyu çıktı ? BÖYLE GEBE OLDUGUNU ÖĞRENEN VARMI !❤️
umutluannee kelebekgelsin canm normal test al yap ben hamileyim denmk ıc7n yptımdı ddgın gibi kopkoyu cıkıo hadı hayırlısı
benimmdunyamm kelebekgelsin ovulasyon testiyle gebelik için test yapılmaz canım ikisi de Cok koyuysa çatlama veya yumurtlama olmuştur
kelebekgelsin benimmdunyamm BUNU BİLİYORUM AMA ADETİM YARIN ☺️ Yumurtlama ce çatlamayı gördüm öylesine yaptım arkadaşımda böyle öğrendi daha öğrenen varmıdır diye merak ettim
srycn benimmdunyamm kelebekgelsin Düşük yaptığım gebelikte 5 gün adet gecikmesi sonrasında ovülasyon ile öğrendim hamile kaldığımı. Tabi emin olmak için önce gebelik testi onda da pozitif görünce kan testi ile teyit ettim. Neye göre olamaz, öğrenilemez gibi kesin yargılarla konuşulabiliyor anlayamıyorum..
babymoomss kelebekgelsin bazen ayda 2 kere yumurtlama oluyor bir arkadaş da post açmış 2 gün kala yine yumurtlama görmüş
Severozge kelebekgelsin ne mutlu size inşallah bizelerde sizin gibi şanslı oluruz . hayırlısınla dünyaya gelsin 🙏
kelebekgelsin Arsub11 3+5 adetime bir gün kala idrarda öğrendim bugünde betada öğrendim canım benimmmm❤️
narlinco kelebekgelsin ah çok sevindim❤️ Sağlıkla tamamlayın sürecinizi❤️ Bende öyle ovülasyon ile öğrendim demek için yazıyordum ki hamile olduğunuzu belirtmişsiniz🎈🎈
narlinco kelebekgelsin ah çok sevindim❤️ Sağlıkla tamamlayın sürecinizi❤️ Bende öyle ovülasyon ile öğrendim demek için yazıyordum ki hamile olduğunuzu belirtmişsiniz🎈🎈