Kızlar benim normalde benim adetim 6 7 gün sürerdi ilk 3 4 gün kanamam olurdu sonra kahverengi lekelere dönüşürdü..Düşük yaptıktan sonra adetim düzensiz oldu duphaston kullandım adet oldum hayıt tohumuna başladım kanamam normaldi 3. Günündeyim kanamam kahverengi lekeye döndü daha erken değil miydi?Sizinde böyle mi acaba?Kaçıncı gün kahverengiyi görüyorsunuz?