Civcivimm Kızlar 22+5 haftalığım doğumum aralık ayının sonlarına denk geliyo ve evimizde klimayla ısınıyoruz. Klima yetişkin bi insanı bile kurutuyo ben acaba bebeğim içinde zararlı olabilir mi ki diye düşünüyorum önerilerinizi alabilir miyim sizce napabilirim ? Buhar makinesi mi alsam ki 😣
parasetamoll Civcivimm hava nemlendirici alırsınız öyle büyür çocuğu neye alıştırsan öyle gidiyor zannımca inverter ise klima çokta sıkıntı çıkarmaz.
Duygu538 Civcivimm benimde evim klimalı ve bu yaz taktırdık daha sıcağı kullanmadık gerçekten kurutuyor mu havayı 🤷♀️
Civcivimm Duygu538 kurutuyo canım sen katlanabilirsin belki ama ben bebeğim için istiyorum buhar makinesini
Dilek37 Civcivimm üste çekersiniz sonuçta ayarlanabiliyor kalöriferde üflüyo bu arada 😀 tabiki klima kadar hissedilmiyor
Civcivimm Dilek37 artık üste sağa sola çekip bi şekilde ayarlıcaz gülüm buhar makineside aldık mı tamam 😂😂
Dilek37 Civcivimm kesinlikle öyle bende kışın doğum yapıcam almayı düşünüyorum buhar makinası ama dikkat edin soğuk üflüyo bazıları odayı soğutuyo kullanmıştım daha öncesinde