Düşünsenize, gece evine gidemeyen, aldığı paranın asla bereketi olmayan, buruş buruş ayağına postalların boyası çıkmış, yemek yok mola yok, üzerlerinde kilolarca ağırlıktaki malzemelerle, ‘emredersiniz’ dışında bir kelime söyleme hakları bulunmayan, üstleri köpek yerine koysa da sesini çıkarma lüksü olmayan, eve gelse bile çoğu zaman bir tabak yiyip geri çıkmak zorunda kalan, çocuklarının evde baba diye ağladığı, ailelerinden uzakta gurbette eşlerini yapayalnız bırakan, yaptıkları 10 tutuklamanın 9′unun serbest kalarak (hırsızlık,cinayet,taciz,tecavüz,dolandırıcılık,sahtekarlık v.s) hiçbir şekilde can güvenliği olmadan çalışan emniyet personellerinin 3 gün grev yaptığını? Ülke zaten teksasa dönmüş eline silah alan adam vuruyor, sokaklar savaş alanı, nidüğü belirsiz kimliksiz sıfatlarla dolu memleketim, adalet desen adı kalmış kendisi yok cezaevleri suçlularla değil kumpas mağdurlarıyla dolu o bütün suçlular askerin polisin düşmanı… Hangi dayaktan bahsediyorsunuz? Ya siz neyden bahsediyorsunuz?