Kesinlikle devlet hastanesı benim doğumuma Yeliz Acar girdi daha da çokçası ebeler gerçekleştirdi doğumu dikişi vs Yeliz hanım yaptı ama hem doğum öncesi hem doğum sonrası ilgi alaka çok iyiydi. Benim çocuğum da enfeksiyon çıktı direk yenidoğan ünitesine alındı kendimde anne otelinde kalıyorum devlet hastanesınde doğumhane ve yenidoğandaki personel o kadar iyi sıcakkanlı ki iyi ki buraya gelmişim diyorum tek sıkıntı doğum tercihinizi size bırakmıyorlar normal doğumu desteklıyorlar.