zerhra öncelikle geçmiş olsun canım benim başımdan da iki tane düşük geçti şuan 16 haftalık hamileyim planladığımız birşey değildi korunurken oldu🙈 ben ikinci düşüğümü aralıkta yaptım mayısta hamile kaldım. Öncelikle olmuyor diye hiçbir zaman kötü düşünme her zaman pozitif ol rahat ol canım. Eğer adet döngünü takip ediyorsan yumurtlama günlerinde birlikte olmaya çalışın ama o işi sadece bebek için düşünmeyin sonuçta siz karıkocasınız 😉 eğer bir program kullanmıyorsan ben Flo diye bir program kullanıyorum onu bir incele istersen ben çok memnunum😊folik asit kullanmaya başla ve bolca su içmeye dikkat et canım idrar yolu enfeksiyonuna dikkat et ki bu da önemli beslenme dikkat et bir süre zararlı şeyler tüketme eşin yada sen sigara kullanıyorsanız o dönemlerde biraz azaltın bildiğim kadarıyla kaliteyi düşürüyor😉 ben daha önce bunlara dikkat ettim plansız olsada şimdi hamileyim inşallah sende en kısa sürede duana ulaşırsın rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin ben hep hayırlısı diye dua ettim sende hep öle dua at canım geçmişte olan bizim bi sınavımızdı bizim için hayırlı değilmiş ki bunları yaşadık inşallah daha güzel günler yaşarız inşallah en kısa sürede rabbim sana da nasip eder😘