Bebegimibeklerken__ Tesettürlüyüm. Büyük ihtimalle devlette Doğum yapacağım pijama alsam bile oraya normal bi alt üst götürürüm sanırım. Evde giymek için sizce alsam mı? Çok da gerekli mi? Annem de uzun kollu al doğumum kışa gelicek o yüzden. Düğmeli al dedi bir de. Fikirlerinizi bekliyorum
Deniz2961 Bebegimibeklerken__ valla bnde aldım ama bnce gereksiz ya norml bir pijama takımında is gorur
Aybikee Bebegimibeklerken__ nasıl ki topuz yaptırırsınız 50 tl dir gelin başı olunca aynı topuz 800 tl olur ya lohusa pijaması daöyle😀😀 önden düğmeli pijama aldım bence yeterli olacaktır
Bebegimibeklerken__ Deniz2961 bi yandan öyle diyorum bi yandan da bol rahat bişey alsam mı kararsız kaldım
Mirvee @Bebegimibeklerken__ lohusa pijaması aldım 180 tl di ıkıncısını normal duğmeli bır pijama aldım cok daha uyguna lohusa pijaması diye adı var o yuzden pahalı bence gereksız.
Bebegimibeklerken__ Mirvee aynen baktıklarımın çoğusu 100 sen aşağı değil çok pahalı. Mantıklısı normal bi pijama takımı almak sanırım
Deniz2961 Bebegimibeklerken__ valla Bn aldım ama afedrsn it gbı pişmanım yıkamış olmasam geri vercm 140 TL verdim iki tane takım alsam daha sonrada rht rht giyerdim cnku lohusa pijama si kalıp olrk cok bol bir daha gıyebılcgmı hıc sanmıyrm
Birglbiray Ya ben kullandım ama düğmeli olması bile gereksiz geldi illa ki bebek kusuyor falan üstüne şuan ben öyleyim sürekli kullanamıyorsun üstünde kalmıyor bol tshirtler ideal oluyor emzirirkende altan çekiyorum ben ancak evinize misafir gelecek falan da onu giyeceksiniz ben 60 tlye aldığım halde gerekli değil tshirt alın daha mantıklı
Bebegimibeklerken__ Aybikee haha ya aynen 😂 en iyisi 1 ya da 2 tane normal pijama takımı almak 😁😁 teşekkür ederim ❤️