Nasttr Minnoş anneler merhaba 27 haftalık ikiz gebeyim bu mide yanması 3. Ayda başladı hala devam etmekte yetmiyor birde çoğaldı pronat şurubum kankam oldu sizde durumlar ne. Neler yapıyorsun mide yanmasına
Asena17 Nasttr gaviscon kullandim ilk 4 ay sonra gecti suan 36+5 gunlugum 2 haftadir basladi süt iciyorum iyi geliyor
melisa_ozgur_46 Nasttr bana sade soda hariç hiç bişey fayda etmedi onu içtiğim Zaman çok rahatlıyordum
Burcucukk Nasttr 22 haftalik ikiz gebeyim bende. Ayni söylediğin gibi 3. Ayda başladı. Gaviskon double action olmadan hicbir yere gidemiyorum 🙄 elim ayağım resmen
Hellili Nasttr soğuk salatalık susam der geçerim ben de ikiz gebeydim ve çantamdan asla salatalık susam eksik etmezdim tamamen geçirmiyordu ama baya baya rahatlatıyordu
tucedmrtas Daha iki gündür gaviscon şurup kullanıyorum bakalım iyi geldi gibi ama yine de yanma oluyor
Silacinar Nasttr bitkisel çaylar papatya ve rezene eğer içmezsem sade soda soğuk süt çok işe yarıyor 40 haftaya girdim 25 haftadan beri mide yanması çekiyorum bunlar çok iyi geldi bana
Sedaerbil Nasttr cok fazla içme ama demir eksikligi yaratıyormuş.ayran içebilirsin sade soda oda akşamları içme soda doktorum söylemişti.birde cok fazla egilip kalkma
Dilayyyyy 31 haftaligim bende bazi yicekler inanilmaz artiyor onlari tespit ettim onlari yemiyorum artik
Selin321 Ben 8 haftalığım geceleri mide yanmasıyla uyanıyorum sanki biri ateş tutuyor 😒 gülmeyin ama ağladım bile yok böyle Bisey çünkü 🤦♀️