Bende en son 11 Şubat’ta gittim Çarşamba perşembe gibi giderim muhtemelen 1 ay sonra görüşürüz diyor zaten doktorum bir sorjn olmadigi zaman🥰 33 haftalığız bu arada 🥰 bir de yarın doktorlar çalışıyor mu bursa için görmüştüm iş bırakma yapacaklardı sanırım yanıltmak istemem ama bi arayın isterseniz ne olur ne olmaz 🥰🙏💕