Sevgili anneler ikili testim 1.179 çıkmıştı bebekte kücüklük vardi 37+4 de gelisimi zayif hareketleri az diye sipinal sezeryana aldi doktorum cekistirmeler dışında hiç ağrı duymadim şükür bebegim saglikli dogdu sadece zayif biraz dogum yapinca buraya yazacagim diye söz vermistim 9 ay boyunca hamileligimi hep acaba diye gecirdim insallah bekleyen bütün anneleri Rabbim korktulari yere uğratmasin sagsalim kucagina almayi nasip etsin🙏🙏