SevilaySemerci Sonayalin benim sol kasıgım agrıdıgında idrar yolu enfeksiyonu old ögrendim bi doktora görünün isterseniz.
Ayseayse5664 Sonayalin benimde öyle bir sıkıntım vardı doktor tıp dilinde bir şey söyledi anlamadım damarla ilgili yağlı yeme tuzlu yeme tansiyonunu kontrol edeceğiz düzenli dedi kaburgalarım agrıyordu resmen döneniyordum hiç bir yöne
elifemirasaf Sonayalin enfeksiyon vardır muhtemelen ya da hamileliğinizin başındaysan yerleşmeye çalışıyordur
Mrymkdr Bende de var canım sol kaburgam hele uyurken yürürken çok kötü ama kimse cevap yazmadı postuma kaynana yada eş sorunu olmadığı için bakmadilar
Merverus Benimde çok ağrıyodu doktoruma danıştım yerleşmeye çalışıyo dedi sıkıntı yok merak etme dedi doktorunuza danışın bence ne kadarlık hamilesiniz
deletedmom6295 Sonayalin bilen barsa ben de merak ediyorum durup durup ağrıyor 22 haftalığım doktorum idrar tolu enfeksiyonu yoksa normaldir diyor bana kalsa magneztum eksikliği çünkü 2 günden fazla maden suyu içmezsem oluyor o ağrılar🤔
Merveanneoluyor Sonayalin daha yeni hamilesiniz çok normal. Yerleşiyor rahmin içine doğru. Artı rahim genişlediği için her geçen gün, kanama olmadığı sürece batmalar, kramplar, ağrılar normal dinlenin bol bol💛