Ceycey54 Merhabalar 24 haftalık gebeyim . bebeğim sürekli aşağıda geziyor. Uzun süre uzansam yada otursam ,ayağa kalkarken vajina kemiğim acıyor zor adım atıyorum . Sizlerde de oluyor mu ?
Pyrz_07 Ceycey54 19+4 hep kasıkta hissediyorum doktorum yavaş yavaş her hafta 1 cm yukarı çıkıcak bi dahaki aya kadar göbek deliği hizanda hissedersin dedi
Ceycey54 Pyrz_07 o haftalardayken plasenta aşağıdaydı amaç şimdi yukarı çıkmış ona rağmen kemiğim çok ağrıyor sanki son ayımdayım. Şimdi tekrar progestan hap ile iğneye başladım tedbir amaçlı