Kizlar kağıthanede oturuyorum 11 haftalik hamileyim derindere hastanesine gittim şimdiye kadar toplam 6 defa çagırdi her gittiğimde 10 güne yine gel diyor ve her defasinda kan testi vs istiyor randevuda testlerde çok pahali en az 7 8 bin gitti şimdiye kadar. Çevrem hep özel hastane olduğu için para koparmak için bu kadar cagiriyor test istiyor dediler. Bir sıkintimda yok anlam veremedim herkes 20 günde bir ayda bir çagirir doktorlar bu alakasiz diyorlar. Bu çevrede devlet veya özel düzgün hastane doktor önerisi olan var mi lütfen