Minikanne123 ben doktoruma sormustum onun msjini yazacağım.
Benim sorum: Merhaba hocam haftanın ilk günü tüm haftanız boyunca size kolaylıklar diyorum şunu soracaktım sağa uzanınca sağa doğru kayan bir ağırlığın olmasi sola dönüp uzaninca sola kayan ve orda biriken bir sertliğin olması normal mi? Ayakta vaziyette özel bölgenin üzerine baski uygulanması normal mi?
Doktorumun cevabı: Teşekkür ederim. Bu kadar detaya girmeniz ve bunları bir hastalıkmış gibi kendinize sorun etmenize gerek yok 😊 hepsi normal durumlar.