Bebekk01 Normalde geçen hafta kontrol olmam gerekiyodu kalp atımı için ama randevu yoktu o yüzden 15 ine almıştım. Daha yenide öğrendim ki grev varmış . Kalp sesini duysam rahatlicaktim sağlıklı olduğunu bilsem.simdide 29 ’una randevu veriyor
Imasleeper eylulummmm çok şükür 🙌 1 bucuk aydır kontrol bekliyorum 35. Haftaya gircem artık merak ediyordum teşekkürler