eso14 ben bugun nstye girdim 34+3 üm sancılarım başlamış nst de anladı doktor yatış verdi sancı önleyici serum verdiler , yatmamı söylediler :( ihmal etmeyin doktorunuzu arayın yada hastaneye gidin bizim kasılma sandığımız hareket sandığımız sancı olabiliyor… ve ben hiç sancı hissetmedim