Ssemagulerr Kızlar 36+4üz bugün kontrolümüz vardı doktor artık dönmesi çok düşük bir ihtimal 2 hafta daha beklicez sonra sezeryan dedi. Var mı bu haftalarda tersken son anda dönen
Cilembalci Ssemagulerr ben doğum yapmadim daha hamileyim ama bir tanidigimizin basina geldi sürekli yürüyüsle bebek döndu ve 4 gün önce normal doğum yapti sağlıkla.
betulyc Ssemagulerr benim 35 te döndü bence 38 e kadar yolu var inşallah döner secdeye eğilip secde suresi okuyup sonra da dua edin
Silacinar Ssemagulerr 38. Haftaya kadar bebeğim bas assagiydi doktor imkansız sezeryan dedi bende normal doğum istediğim için beklettim 39 haftaya girdim tekrar gittim bebeğim geri doğum kanalına girmişti 40 haftadayim bugün gene gittim hastaneye hala aynı pozisyonda normal doğuma uygun
Ssemagulerr Silacinar aa öyle mi ne kadar güzel hadi Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 benimkide bir ümit belki döner bekliyoruz bakalım