Pcoslubiranne cgnduru mart demek istediniz galiba.Cihsz kalitrli goruntu veriyorsa ogrenirsiniz.doktorunuzun tecrubesine de bagli tabi.
cgnduru Pcoslubiranne evet canım düzelttim yanlış yazmışım.. Eşimin mesleğinden dolayı doğuda bir ilcedeyiz pek kaliteli denemez doktorda iyi denemez ama şimdilik idare ediyoruz
anneyimmm42 cgnduru 14 haftalıkken gittim tahmini kız dedi doktorum ama tam net değildi canım ay sonunda tekrar kontrolümüz var o zaman 18 haftalık oluyoruz net öğrenicez nasipse 😊🤲
Pcoslubiranne cgnduru oglumu 14 kusurde ogrenmistim.arkadasima 12 de kiza benziyor demisti doktor oyle cikmisti ama dedigim gibi kaliteye de bagli.Rabbim gonlunuze gore versin.
Zeyzeyp cgnduru bende 13 . Haftamda öğrenmiştim cnm oğlumu erkekler birazda erken gösteriyor diyorlar
Hifaberra cgnduru ben 14+4 de gittim öğrenemedim canım cuma kontrolüm var 15+4 olacağız o zaman öğrenirim inşaallah