Esmaye Selam. Ben 26 haftalık gebeyim. Aşırı şekilde kabiz oluyorum çok az cikiyorum 2 gunde bir. Siz kabizliga karşı ne yaptiniz nasıl geçer? bebeğe zarari varmi?