Ebruub
Ben 23 haftalıkken doktorla bu konuyu konuşmuştum. Tetenoz aşısı yapmaya karar verirsen gecikme son ay yapmıyoruz demişti. Erken gidince farklı zamanlarda iki doz geç gidince tek doz yapılıyor. Yani siz en azından tek doz yaptırmak için uygun aydasiniz