ikizlerin_annesi__ Buse-5 yine az çıkıyorsun canım ben. Lavabo da uyumayı düşünüyorum 😂😂 su mutlaka cok tüketmeliyiz asla azaltmayın ama daha çok gündüz tüketin bu aylardan sonra çocuk başlı yaptığı için cok normal sık idrara çıkmak
Elifelbb Buse-5 25 haftalığım bende aynen öyle uykumu felan alamıyorum gün içinde çok yorgun oluyorum bu yüzden
Fattooss Akşam 8 den sonra su içmeyi azalt veya bırak canım gün içersinde tüket su bende senin gibiyim 3 4 kere kalktığım oluyor