Beratalpinannesii Ağrı değil acı var karnım da sanki bi yere vururuz acır ya onun gibi aciyo yirtilcak gibi sanki 😥
Zeytinli Beratalpinannesii bende birkaç gün önce çatlaklar oluştu karnımda ve o kısımlar çok acıyor. 34 haftalığım öncesinde bir problem yoktu.
Beratalpinannesii Deniz2961 33 haftaligim yarilcam sanki çatlıyorum galiba ondan mi bu acı nasıl önüne gecicez bunun
Deniz2961 Beratalpinannesii 35 hftlgm bende valla doktora sordum karnın yırtılıyor dedi ama gercekten acıyor yanı elimi biraz sert koysam karnıma aklım cıkıyor