İki yıl önce arkadaşım devlette doğurdu doğum sonrası odasına bı gittim tek başına kocaman oda pilates topuna kadar var geniş ferah sıcacık şaşırmıştım hemşireler sürekli gelip bakıyorlardı bebeğe ve ona. Ben özelde doğurdum ondan on gün sonra sabaha kadar odada dondum küçücuk oda gece boyu bı kere annem çağırdı diye gelip ağrı kesici vurdular sabah gelip bebek emiyor mu şöyle emzir diye yardım ettiler yani sıfır ilgi