Serraa Arkadaşlar 36 haftam bitti bu hafta 37 den gün alicam çalışamaz raporu alabilirim dimi yani illaki 37 nin bitmesi mi gerek
Mylife06 Serraa Istedigin zaman rapor alip izne ayrilabilirsin. Ilk dogumumda 32 de çalışabilir raporu aldim. 34ncu haftaya kadar anca dayandim. Ve doktoruma Muayeneye gittigimde calismak istemiyorum artik izne ayrilmak istiyorum raporumu verin dedim verdi.