Pemberuya ben öyleydim ölüyordum acliktan canim hic bisey istemiyodu yediklerimi de çıkarıyorum hazımsızlık mide gazı psikolojim bozulmak üzereydi suan 19+4 bi derece daha iyiyim ama hala tamamen gecmis degil yiyeceklerden tiksinme durumu koku hassasiyeti sabırla gececegi gunu bekliyorum 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun