kbra0606 Kızlar 18 haftalık gebeyim kız bebiş bekliyoruz inşallah ama hareketlerini hissetmiyorum doktor gayet sağlıklı diyor ama oğlumu 15 haftalıkken hissetmiştim genelde kızlar geç belli eder hareketleri diyorlar ama kafam karıştı 😄
Pyrz_07 kbra0606 ben 17 haftalıkken hissetmeye başladım şuan 19+4 haftalık 1 gün hissediyorsam 3 gün hissetmiyorum doktorum normal dedi sizde yakında hissedersiniz 24. Haftya kadar hissedilmemesi normalmiş
CansuDRY kbra0606 Aynıyız. İlk çocuğum kız. 20′den sonra hissettim. İkinci çocuğum erkek. 16′da gayet net hissediyordum. Şimdi yine kız bebeğe hamileyim. 17+5 olduk. Yeni yeni hissediyorum.
Gorkeminannesi kbra0606 oglumu hissettiğimde 3bucuk aylikti kizim 4 bucuk aylik 19+4 yeni başladım hissetmeye cinsiyet farkediyo demek ki bu konuda 😊
hamilelikyolculugum kbra0606 ben 16dan itibaren hissetmeye başladım kızımı☺️ 3 günde 1 ve gün içerisinde değil de yorulduğum günlerin gecesinde ilk yatağa yattığımda. plasenta önde olduğu için yan yatarken ya da aşağıda hissettim hareketlerini. Belki siz de plasenta konumu nedeniyle az hissediyorsunuzdur ilk bebeğinizden farklı olarak.
Beno kbra0606 kizlar rahat olun 38.haftadan bildiriyorum o hareketleri öyle.bir hissedeceksinizki geceleri canı oynamak isteyince tekme atacak uyutmucak sizi ❤️❤️❤️🤗