Kızlar adet olacakmışım gibi bel çukurumda ağrı oluşuyor ama çok aşırı şiddetli değil adet olurken ki gibi bir şey ayrıca bu ara sık sık başım dönüyor aç değilim şekerim düşsün dicem ama tansiyonum oynuyor galiba öyle hissediyorum bu çektiğim bel ağrısı yalancı sancı falan mıdır ilk doğumum olacak fazla bir bilgim yok yardımcı olursanız çok sevinirim 💜