Merveyldrmmm Arkadaşlar doktor protein kaçağı icin kap verdi ona idrar yap dedi 24 saat.O kabın dışına idrarın kaçmaması lazım ben ikinci yapışımda nasıl becerdiysem kaçırdım etrafa.Sonucu etkiler mi ? Yoksa az da olsa dökülmesi sorun yaratmaz mı ?
Unlukacar Merveyldrmmm bence böyle bir şeyi doktoruna sor canım en azından olur yada olmaz o söylesin önemli bi konu