Selintrkn Kızlar 36+4üm yürürken karnım yere düşecek gibi oluyo bebeğim kanala girdiğinden beri daha zaman da var ilerleyen zaman da ayağa kalkamicam diye korkuyroum sizin nasıldı bu dönem