Gizemyakar resmie_dikbaik canınızın çektiği herşeyi yiyebilirsinizm eğer zararlı birşey ise az miktarda tüketebilirsiniz. Ben yedim mesela 😊
Villanelle Etsiz yenir ama fazla abartmamak lazım. Çünkü bulgur vs şekeri fazlaca yükseltebilir Ayrıca içine konulan isot mide yanması yapabilir. Salça da tuzlu olduğu için tansiyonu yükseltebilir
ada58 resmie_dikbaik etsiz tüketilebilir ama dışarıda satılanlar beklediği için bakteri üretebiliyor o sebeple riskli