ikramomm Hangisi daha iyi dalinin 500 ml bebek yağı var losyon olarakta 50 ml mustela alayım mı köşede bulunsun diye yoksa losyon daha fazla mı alınmalı tecrübeli annelerin bilgisine ihtiyacım var 🥰
Tubamommy ikramomm ben losyon tercih ediyorum ilk bebeğime losyon aldım şuan 2 yaşında hala kulanırım yeni doğan bebeğimede losyon alırım
Haticevrl ikramomm üç sene önce oğlum kuvezdeyken losyon istemişlerdi niveanin losyonunu almıştım losyan daha güzel bence 😊
Mtzkuzum ikramomm yağ hiç alma losyon daha kullanışlı ben ilk kızıma losyon kullandım bunada losyon alıcam
Minigin_annesi0 Ben Dalin şampuan alırken yanında küçük bi tane hediyesi vardı bebeyağı o bitince losyon alırım diye düşünüyorum