ezel90 33 haftayı bitirdik hala isime karar veremedik kızımın ismi Asel, oğlum olacak eşim İlla Yiğit olsun diyor ama onda da kararsız bize isim önerirmisiniz anlamlı güzel bi isim koyalım diyoruz🙈
gizemkrgzl ezel90 bizim de ilk bebeğimiz yiğithan koymaya karar verdik bence yiğit ismi çok güzel anlamlı bir isim ☺️😍
ezel90 nurnur13 Arel var Asil var eşim istemiyor hiç birini o kadar çok isim sayıyorum ki yiğitte bile kararsız 😀 kızımda bana bıraktı ama erkek olunca bana bırakmadı
nurnur13 ezel90 beyleri isim konusunda ikna etmek çok zor benim eşimde ne söylesem yok ya diyor beğenemiyor bi türlü, kendin fikir ver deyince de bulamıyor, fikri yok zikri var beyfendinin 😂😂😂