Elif34deniz Kızlar yaklaşık 15 gün önce gittiğimde bebeğim cinsiyetini göstermedi sırtını dönmüştü bugün 14+3 te gittim doktorum %90 kız gibi görünüyor diyor hala emin değil net ne zaman öğrendiniz cinsiyeti ben mi erken gidiyorum acaba ?
AysunUgur Elif34deniz bi sonraki kontrolünde öğrenirsin canım, 17 haftadan önceki tahminlere çok güvenmeyin diyor uzmanlar