Simgeyuca 35+5 haftalık hamileyim bebek 30. Haftadan beri pozisyon aldı çatı muayenesi genelde ne zaman yapılıyor
Zehrakhr Simgeyuca nts de sancı başladıktan sonra yapılıyor ben 40+2 tim 34 de yapılmıştı 2 cm açıklığım vardı ama ilerlemedi
iremss Simgeyuca yani evet sizinde onayınız yoksa normal doğuma gün verir denemk istersenz da sancınzı bklersnz
Zehrakhr Gmz-aykt hayır canım minik bi sızı tabiki var ama anlattıkları gibi aman çok acıyor aman şöyle bağırdım yalan kendinizi kasmazsanız eyer doktor zaten iyice jelleyip 5 sn bakıyor
Gmz-aykt Zehrakhr daha önce alttan çok muayene oldum ama cihazla bakılıyor tabi bır de bayanın biri bagirmisti sesini duymuştum meger çatı muayenesi olmuş oyuzden merak ettim kendini kasmamak gerekiyor sanirm 🙄🙂
Zehrakhr Gmz-aykt evet kasmamak gerekiyor makine ile muayene yapamıyorlar kese yırtılmasın diye elle yapıyorlar ☺️