mgcyldz hızlı kilo alımından dolayı ben gidiyorum. Daha doğrusu diyet programını uyguluyorum. Üç ana üç de ara öğün şeklinde ilerliyor. Kahvaltı 3-5 zeytin ,kibrit kutusu kadar peynir ,bol yeşillik , mutlaka bi yumurta. Ekmek tam tahıllı iki üç dilimle sınırlı, ara öğünler süt veya yoğurt yanında avuç içi kadar Meyve. Akşamları da protein kaynaklı şeyler işte iki üç köfte ya da bi tavuk budu, yanına mutlaka salata . Uyumadan da bi bardak süt içip uyuyorum bu şekilde. Gebelik şekerim olmadığı için bi kaşık reçel veya bal yeme hakkım da var.