denizz45 Hamilelikte bazıları balık yemeyin diyor. Bazıları zararı yok diyor. Siz nasıl yapıyorsunuz. 3 aydır yemiyorum 1 kere hamsi yesem bişey olur mu🤦♀️
Bebikoo denizz45 kim diyor bilmiyorum ama hamilelikte doktorlar üstüne basa basa haftada 2 gün mutlaka balık yenmesi gerektiğini söylüyor. Sadece yediğin balıklara dikkat et dip balıkları yememen lazım civa oranından dolayı. Gebelikte yenmesi gereken balıklar yazarsan hangileri olduğu çıkar canım.
Smyye1B denizz45 Sadece dip balıklarını yiyemiyoruz yüzey balıklarını yemek serbest 😇 örneğin mezgit dip balığı hamsi yüzey 😇
nazosss denizz45 somon balığı öneriliyor genelde, çupra yiyorum ben arada ama hamilelikte balığın bir zararı yok ki
Berna16 Ben her hafta hamsi tüketiyorum hamsinin bir zararı yok aksine faydalı doktorum söyledi sadece büyük balıklardan bi kaçı zararlı zaten büyük balıkta yemiyorum
MD8 denizz45 Benim doktorum somon ve alabalık yememi önerdi haftada en az bir kez. Hamilelikten önce iştahla yerken şu an balıktan tiksiniyorum sadece ton balığı yiyebiliyorum. İçeriğinde en yüksek omega 3 bulunduran besin grubundan biri balık. Yiyebiliyorsanız mutlaka yiyin.
Brnaebu denizz45 sadece dip baliklarinin yenmesini önermiyor doktorlar civa orani fazla oldugu icin digerlerini yiyebilirsin canim,ben suan hic yiyemiyorum hatta 1 defa yedim tüm hamilelik boyunca tiksindim cunku baliktan 😔 severdim aslinda 😔