İsim seçiyoruz 😊
Esraaanne bence tek isim daha güzel olur sadece Esila yada Duru ♥️
Esila Duru 🤭
uzumlukekimmm buda guzelmis 😁
Muglaliliysaniz eger esipdurur derler dalga gecerler 😃😃
Bbsb konyaliyum bizim burda da durup duru derler diye korkuyorum 😁
Esraaanne 😄😄😄
Mynbsra teşekkür ederim başka isimlere de açığım 28. Haftadayim hala karar veremedik 😁
Bebeğimin cinsiyeti kız olsaydı Alina koymak istiyordum bence çok hoş bir isim ☺️
Benim kızım olsaydı aslı venüs , ela naz ısimleri çok hoşuma gidiyor