[silindi] canım 36+4’ten sesleniyorum 😂😂 Gebze’de medical parkta 3 doktor, yüzyılda 1 doktor, merkezde de normal gebelik dışı muayeneye gitmiş birisi olarak hiçbir hastaneden memnun kalmadım diyebilirim 😂 aslında yaklaşık 3 yıldır sürekli olarak medicale gidiyorduk her şeyde tek bildiğimiz hastaneydi diyebilirim ama bu gebelik sürecinde hiç memnun kalamadım maalesef doktorlar konusunda yani zaten bu doktor araştırma sürecimde hastanenin değil doktorun önemli olduğunu anladım o yüzden hastane konusunda çokta problem yapma tabiiki temizlik ve ilgi önemli ama emin ol doktorun iyi olduğu sürece hastaneyi pek gözün görmüyor canım doktorun sana yaklaşımı çok önemli 🥰